wtorek, 13 września 2016

Babeczkowa wyliczanka

Mogę to uznać za baner? Uznam to za baner.
A oto i jest! Długo wyczekiwany głównie przeze mnie, ale cicho XD post! A w poście niczego sobie nominacja :) A to dlatego, że *werble w tle* dzisiaj stworzę swoją babeczkę! XD
Coś w stylu: fangirling level hard XD
Na początku, chciałam zaprosić was na kanał Next Chapter, który prowadzi Embers :)
To ona stworzyła 'Babeczkową wyliczankę' :D
Tu jej filmik: BABECZKOWA WYLICZANKA(klik)

CIASTO - DYMITR
Wiecie, porządna podstawa,szczerość, dobroć... o czym to ja...? A, no tak. Przepraszam, chciałam powiedzieć: Dimka jest idealny! <3
Pochodzi z cyklu: Akademia Wampirów - którą polecam każdemu! Odstrasza Cię tytuł? Boisz się, że to kolejna historia gdzie występują: Mery Sue i Gary Stu? Cholera! MYLISZ SIĘ! Przeczytałam wszystkie sześć książek w trymigach, normalnie cudo!
Ale wracając do podstaw.
Najlepszy z najlepszych. Wysportowany. Przystojny. Szczery. Opiekuńczy! Mogłabym tak godzinami paplać o Dimce! Nie wystarcza?
No słuchajcie, dłuższe brązowe włosy, brązowe oczy, wysoki, umięśniony wara mi tylko oglądać filmu, aktorzy w większej części są okropni!!. Dobra, ale może w końcu napiszę coś sensownego.
Pokochałam go już od pierwszych stron, po prostu wiedziałam, że to będzie KTOŚ. Już kiedy Rose zobaczyła go przez okno, jako tajemniczy wysoki!! cień - ja wiedziałam, że się polubimy XD. I to nie jest tak, że Rose to smutna Julka, która potrzebuje Romka - co to, to nie! Rose razem z Lissą uciekły z Akademii Św. Władimira, a szkoła, od wielu miesięcy, nasyła na nie dampiry, które mają sprowadzić je z powrotem. Bo sęk w tym, że Lissa jest lekko następczynią tronu - ale to szczegół.
Tak więc, Dymitr ten tajemniczy WYSOKI cień miał być ich przysłowiowym katem.
A jak przezywali Dymitra?
Dla rodziny: Dimka.
Według Adriana był: Rosyjskim Barszczem
Rose zwracała się do niego: Towarzyszu.
A w szkole panowało określenie Dymitra BOGIEM.
Więc, rozumiecie, takiego Boga nie da się nie kochać! <3
Więc jak ktoś mi takiego Dymitra znajdzie, to ja chętnie przygarnę!!

BITA ŚMIETANA - JONATHAN
Słodko kwaśna ta śmietana nam wyszła XD
Chodzi mi tu oczywiście o Jonathana Morgensterna (znanego również jako Sebastiana) z niesamowitej <3 serii Dary Anioła! Ogłaszam wszem i wobec, tutaj każdy się odnajdzie! Nie no, żartuję. Tylko wybrańcy B| XD A tak całkiem serio, te książki są na prawdę cudowne, opowiadają wspaniałą przygodę.
Jest to kolejna seria, która zawładnęła moim życiem! Kocham, szanuję, uwielbiam.
Jednak, coś więcej o Jonathanie?
Wredny, wstrętny, paskudy, żmijowaty, cholerny, przeklęty. Co tu dużo mówić. Żaden pospolity bad boy, to cholerna paskuda z piekła rodem!
Wysoki i szczupły, jego białe włosy są wielkim kontrastem dla diabelskich czarnych oczu. Tajemnicze? Bardzo. Mroczne? Jeszcze bardziej!
Przy nim zawsze będziecie mieć zajęcie! Tak, to coś w stylu: KREW LEJE SIĘ STRUMIENIAMI, FLAKI LATAJĄ, KOŚCI NA WIERZCHU.
Wypatroszy każdego, kto stanie mu na drodze, a co! Kto mu zabroni? Ano, nikt. Ja tam nie wiem, dlaczego pewna ruda czika XD go odtrąciła. 
Przecież zakazany owoc kusi najbardziej... <3

LUKIER - NAVAROG
Na lukier chciałam jakiegoś przesłodkiego ciamajdę - ale nie lubię takich bohaterów. Więc, no.
Navarog zwany inaczej SPOJLER Gavin Rose KONIEC SPOJLERU.
Jest to jeden z pobocznych bohaterów, a pojawia się dopiero w trzeciej/czwartej części Baśnioboru.
Jako człowiek Navarog jest smukły, dobrze zbudowany, przystojny i opalony. Ma ciemne włosy, nieskazitelną skórę i wąskie usta. Ale, ale! Powiedz kotku co masz w środku! XD Może mi nie uwierzycie a powinniście, bo czytałam Baśniobór XD Navarog jest SMOKIEM! Stąd ta moja miłość do tych gadów... nie no, żartuję. Kocham smoki od zawsze, a Navarog nie jest wyjątkiem. Naszą gadzinę osłania tarcza z ciemnych łusek, z masywnego ogona sterczą szpiczaste kolce - biegną one wzdłuż całego grzbietu. Jego oczy płoną jak magma.
I co? Zaciekawił was chociaż trochę?
To pewnie teraz Was do niego zrażę.
Jest to bezlitosny morderca, chce powrotu demonów na Ziemię i ogólnie zagłady ludzkości. Jego motto to "Po trupach do celu". Tak wiecie, mega sympatyczna postać XD
Skoro u Jonathana krew lała się strumieniami, to tutaj już nie mam co powiedzieć. Więc pozostawię to w cytacie: "Trup, trup, trup, trup. O patrz! On też wącha kwiatki od spodu!"
Chyba powinnam to nazwać Paradą Książkowych Morderców - a nie Babeczkową Wyliczanką XD

POSYPKA - MAGNUS
No halo! Gdzie oklaski? XD
Magnus Bane, Wysoki Czarownik Brooklynu. Mogłabym powiedzieć, że to kolejna postać z Darów Anioła, ale tak nie zrobię. Magnus jest z Diabelskich Maszyn, a co!
Ma za sobą wiele związków, mimo iż zakochał się tylko kilka razy. Nie kryje się z tym, że jest biseksualny.
Jego starzenie zatrzymało się w wieku dziewiętnastu lat - i tylko kilku najbliższych przyjaciół wie, ile naprawdę ma lat. Ma jasnobrązową skórę, która jest typowa dla Azjatów; w jego przypadku dla osób z domieszką azjatyckiej krwi. Ogólnie jest on bardzo wysoki i szczupły. Tytuł 'Czarownik' zobowiązuje - Magnus ma kocie oczy i nie ma pępka. Ciekawie się robi, nieprawdaż? XD
Nosi wszystkie rodzaje makijażu. Używa brokatu, szminek. Bardzo lubi afiszować swoją urodę przez często ekstrawagancki strój. Uważa, że nie interesuje się modą, to on jest modą. No słuchajcie, uwielbiam go za skromność XD Szczególnie podoba mi się to, że ma kubek z napisem: "Lepszy niż Gandalf" XD
Jedynymi istotami jakie nie pociągają Magnusa - to syreny. Syreną nie jestem, więc szanse są XD
Uwielbiam go za poczucie humoru, brokat, pokręcone wyczucie stylu, brokat, za samo bycie Czarownikiem, za brokat... wspominałam o brokacie? XD
Poza tym, no powiedzcie mi, kto by pogardził taką Magnusiarską-brokatową posypką? No kto? XD

WISIENKA - MARK
Mark Blackthorn - jest pół Nocnym Łowcą i pół Faerie. Pochodzi z książki "Pani Noc".
Został zmuszony uczestniczyć w Dzikim polowaniu, był tam wyśmiewany z powodu mieszanej krwi.
Po powrocie z Dzikiego Polowania, Mark nie przypomina już siebie z przed kilku lat. Jest nieufny, zagubiony i zamknięty w sobie. Choć rodzina go irytuje i odstrasza, to ostatecznie ją kocha.
Chłopak jest wysoki, szczupły, ma szerokie ramiona, dodatkowo posiada jedno niebiesko-zielone oko, a drugie złote Kieran i tak ma ładniejsze oczy XD.
Marka poznałam najpóźniej z tych wszystkich wymienionych tu panów. Jego postać jest często sprzeczna. Raz jest smutną, zranioną osóbką - a innym razem na usta włazi mu złośliwy uśmieszek. Wielu rzeczy nie rozumie, więc wynikają z tego ciekawe sytuacje, na przykład pomylił strój półoficjalny ze słowem półnagi. No, sami się domyślcie jak się zaprezentował XD
Mocne wrażenia gwarantowane, przy nim nie da się nudzić XD <3

Wisienka to miał być super-ulubiony bohater, ale tych pięciu panów uwielbiam tak samo, więc jest równo! Przygarnę każdego z nich! :D
I tak oto koń... czekaj, co? Ee tam, tak łatwo to nie ma.
Tutaj klikajcie w link - wyłowiłam kilka zdjęć i memów z opisanymi bohaterami XD
(klik)-->BABECZKOWA WYLICZANKA - MEMY, FOTKI I CAŁA RESZTA(BABECZKOWA WYLICZANKA - MEMY, FOTKI I CAŁA RESZTA<--(klik)


Moje nominacje!
Jęcząca Marta z bloga Książki według Jęczącej Marty
Kremciowata z bloga Pomiędzy Wersami
Magic Wizard z bloga Zaczytana w fantastyce i nie tylko...
Się uparłam to mam, bo kto mi zabroni? XD Nominuję jeszcze:
Kasię z bloga Recenzje Kasi :)
Quidportavi ii z bloga Drzwi do innego wymiaru
I czort mi z tym, że już Ola Was nominowała XD <3

25 komentarzy :

  1. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam Marka i Magnusa :)
    Pozdtawiam
    legendarybooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnus i Mark są cudni! Każdy na swój sposób - ale nie da się ich nie kochać :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dymitr jest świetny, ale moje serce skradł Iwaszkow <3 ♥
    Magnus - posypka - brokat IDEALNIE ♥ :DD
    Tak dawno czytałam Dary anioła, że przeczytałabym je jeszcze raz. Tylko jest tyle innych książek, których jeszcze nie przeczytałam...
    Pani noc wciąż przede mną.

    Pozdrawiam, joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przynajmniej kłócić się nie będziemy XD Tak czy siak, jak Adrian gdzieś tam u mnie na osiedlu zabłądzi to też go przygarnę XD
      Magnus wpasuje się wszędzie XDXD
      Często tak mam. Raczej nie wracam do książek które już przeczytałam - trzeba dać szansę innym :)
      Ooo, to czytaj Panią Noc! Wrócisz do świata Nocnych Łowców - co prawda to nie Dary, ale wiesz :D
      Buziaki!

      Usuń
    2. Lepiej, żeby tam nigdzie nie błądził XD

      Usuń
  3. Dzięki za nominację :D Bardzo fajny pomysł, chętnie zrobię, ale pewnie dopiero gdzieś tak pod koniec października (?) :D Wspaniała babeczka ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko luzik, poczekam :D
      No raczej, wątpię, że znalazłaby się osóbka która by taką babeczką pogardziła XD

      Usuń
  4. Magnus i Jonathan to zdecydowanie najlepsze ciacha z serii DA. No i jeszcze Alec'a bym tu wrzuciła, tak dla zasady. Przepraszam fanki Jace'a, ale ja po prostu wolę brunetów, a Jonathan jest wyjątkiem, bo HALO TO CZARNY CHARAKTER. XD

    Pozdrawiam ;p
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alec często mnie denerwował - ale lubię go dużo bardziej niż taką ciapę Simona :"D Jak Jace mi się przypałęta to przygarnę XD
      Czarne charaktery najlepsze! :D
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ooo zamiłowanie do Darów Anioła widzę, nie czytałam, ale plany są! "Baśniobór" szczerze o książce dowiedziałam się po raz pierwszy jak zajrzałam do Ciebie, i co nareszcie coś spoko przyszło do naszej szkolnej biblioteki! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany planami - ale książki są cudne! Kocham Cassie za ten niesamowity świat Nocnych Łowców~! <3
      Miło, nie powiem ^^ To teraz migiem do biblioteki i Baśniobóe zabukować XD
      Ja nie mam co liczyć na takie cuda w bibliotece :') XD
      Buziaki! :)

      Usuń
  6. Lubię serię "Dary anioła", chociaż mnie nie zachwycały - tylko nie bij ;)
    Reszty wymienionych przez Ciebie bohaterów niestety nie znam.
    Bardzo fajny post :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bić nie będę - więcej dla mnie XD
      To koniecznie musisz nadrobić! :)
      Również pozdrawiam i dziękuję :))

      Usuń
  7. Pfu, "Dary anioła". Bleh. Pfuuuuuj. Pominę to milczeniem.
    A "Baśniobór", kurczę, chyba szykuje się re-read. Czytałam to daawno temu (jak jeszcze dinozaury chodziły po tej ziemi) i kocham, ale już zapomniałam większość rzeczy i muszę sobie to odświeżyć. A Navarog jest interesujący, nie powiem, nie powiem. Choć po części taki mały hartbrejk był...
    Zapraszam do mnie na recenzję "Cienia wiatru"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam! DA jest cacy! :')
      Ale czytałaś - to i tak szacun, bo wiele osób w ogóle nie wie o istnieniu takiego super cyklu :)
      No był był, a później co w 4 części wyprawiał cholipka... :")
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. OMGGGGGGGG, jaki super TAG!!!!!!!
    Hahaha, jest naprawdę świetny <3 xD
    Czytam właśnie Akademię wampirów. Też polubiłam Dymitra już jako cienia xDDDD I Rose i to jest 'towarzyszu', heeeee, to jest śmieszne xDD Aczkolwiek to słowo niezbyt dobrze mi się kojarzy, ale tu jest zabawne xDD
    A tak, DA, Pani Noc - niczego nie czytałam :(
    Jednak babeczkę bym zjadła xDD Szczególnie taką xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No TAG jest cudny! :D
      Dymitr to jest taki lover na 100% nie oddam xDD <3
      To musisz nadrobić słuchaj :D
      PFff, nikt chyba nie pogardzi xDD
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Dobra to tak: tego pierwszego dziada nie znam, bo jeszcze nie czytałam tej serii, aczkolwiek mimo paskudnego filmu nadal mam ochotę ją ogarnąć:D

    Oooo drugiego Pana już znam i to nawet bardzo dobrze xD
    Powiem Ci, że on jest w deche, też go kocham xD W sumie to wiesz, połączenie z Jace'em miało pewne plusy, w końcu byli w pakiecie huehuehueheuheuheuehuehe, if u know what i mean.
    No ciekawe czemu pewna ruda czika go nie chciała, no ciekawe, naprawdę xD
    Ej ale Ci powiem, że ja jestem jakaś nienormalna, bo ten wątek mi się zajebiście podobał i szczerze powiedziawszy mogłabym czytać i czytać o takim paringu xDDD Tak, jestem nienormalna.
    Dobra, po kolejnym "ciastku" stwierdzam, że to jednak Ty jestes nienormalna. Mnie się podoba romans rodzeństwa, ale Ty się jarasz smokiem............................................................

    Ej bez kitu jak myślę posypka, mówię Magnus!!! W końcu Magnus kojarzy mi się z brokatem, cekinami i innymi duperelkami, więc w zasadzie na jedno wychodzi xDD

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mark<3
    i jego strój półoficjalny xDDDD
    Chyba jeden normalny facet, nie cham i arogant, a którego to pokochałam miłością bezgraniczną i eh..platoniczną niestety. Miszcz po prostu!

    No tak, co tam, że dwa razy! Ej a czy to znaczy, że moge wybrać dziesięciu? BUŁAHAHAHA
    Tak, tak zrobię.

    Buziaki :*
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej nie jest tak źle, znam 3/5 składników twojej babeczki i... propsuje xDDD
    Ha, czyli tylko j jestem taką ryzykantką i nie dałam do top5 Jace'a xDDD I teraz Kasia mnie nie lubi :'( *szloch*
    Muszę, po prostu MUSZĘ w końcu tę cholerną Panią noc przeczytać, ale bo... mnie drażni cienka okładka w takim tomiszczu :'( A czytać ebook opiewający na 800 stron... no aż taka spizgana nie jestem -,-
    Dimitr <3 i Akademia <333 Jak ja pożerałam te tomy, to aż strach :') A tak wgl to tam był taki ziomek, taki wampir... ta główna laska mu w końcu dała kosza, i on się na nią obraził... imion już nie pamiętam, ale ty n bank wiesz o kim mówię xD To on też fajny był <3 No ale nie był DIMITREM xD A co do filmu, to to kpina jest. Boziuniu, no już chrzanić to, że tamten Dimka wygląda jak ruski drwal, ale całą historię tak okroili, tak spartaczyli i wyszło to tak plastikowo, ze razem z moim kochanym tatą wyłączyliśmy w połowie (tata przeczytał pierwszy tom Akademii, czaisz? XDD)
    I co by tu... O! KASIA NIE CZYTAJ TEGO! Ja to w sumie za pierwszym razem jak DA oglądałam, to wolałam Magnusa xDDD W końcu ziomek latał w samych majteczkach :') Nagość się mu chwali, a co!
    Za nominację dziękuję, odpowiem za jakiś czas bo wiesz, co za dużo to nie zdrowo xD nie wypada robić tego samego tagu dzień po dniu (chociaż on jest taki fajny, ze w sumie bym zrobiła :'))
    Buziakii :***
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O kochana, nie tylko Ty chętnie przygarniesz Dimkę! Kocham go! ♥ To ideał jakich mało, więc w pełni rozumiem Twój zachwyt.
    Jonathana opisałaś w tak genialny sposób, że zaczęłam się zastanawiać, czemu go nie lubię? :D I to zdanie: "Przecież zakazany owoc kusi najbardziej"-mmmmmm *.*
    Właśnie przeczytałam trzeciego bohatera..................SMOK? SMOK?! No powiem Ci, że nigdy nie obrałabym smoka jako mój...obiekt westchnień :D Ale to Twój wybór XD
    Magnus rozwala system! Zwłaszcza tym brokatem! O i oczywiście duetem z Aleciem ♥ No i brokatem! Nie czytałam jeszcze 2 i 3 tomu DM, ale myślę, że Magnus będzie tam fantastyczny no i będzie miał brokat :D
    Ostatniego pana nie znam, ale chętnie poznam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Bardzo dziękuję za nominację <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, nie znam żadnego z bohaterów :( Ale! Coraz większą mam ochotę na lekturę "Darów Anioła" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam 3/5 bohaterów. Do Pani Noc jakoś nie mogę się zabrać.
    bibliotekatajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak tutaj słodko, że aż mam chęć na babeczki :/
    Bohaterów znam i są świetni, dobrze dobrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Magnus. To jedno słowo wystarczy i wyraża cały mój zachwyt tym rankingiem. Magnus <3
    Pozdrawiam!
    https://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaak Dymitr jest cudowny. Przeczytałam wszystkie części i wciąż mi mało. Autorka mogłaby pomyśleć o jakiejś uzupełniające książeczce o tym jak był strzygą czy coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytasz post, skomentuj! To naprawdę miłe :)
ZAWSZE czytam komentarze - pod starymi postami również!
Jeśli spodoba Ci się mój blog - zostań obserwatorem! :)