wtorek, 9 sierpnia 2016

Co cztery głowy, to nie jedna!

No tak, jestem spóźnialska - nie bijcie!
Dzisiaj tak tylko na chwilę, wpadłam rozpowszechniać cudowną nowinę!
W niedzielę, na blogu Uli, pojawił się pierwszy z czterech postów zaplanowanych na sierpień!

O co chodzi w tej akcji? Ula wpadła na świetny pomysł, abyśmy stworzyły razem cztery posty - każdy na inny temat!
Sempra, Kasia, Quidportavi ii i ja. Każda z nasz ma kompletnie inny styl pisania - więc nasze posty to istna mieszanka wybuchowa! :D

Kliknij! Odgrzewane kotlety!

Co Wy myślicie o powrotach do przeszłości? Czekamy na wasze zdanie! Komentujcie :D
Pierwszy post już na blogu Uli :D
(klik)--> Powroty do przeszłości <--(klik)

A tymczasem, zapraszam na blogi dziewczyn! Każda pisze inaczej, każda pisze świetnie!

8 komentarzy :

  1. Zgadzam się każda z Was pisze wspaniale! Uwielbiam czytać Wasze posty! Dziewczyny rządzicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U jednej z Was już byłam i mniej więcej wiem o co chodzi :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, świetny pomysł. Każda pisze inaczej. Jestem ciekawa efektów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z Was ma inny styl pisania to fakt, ale i tak wasze blogi są genialne! :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, podoba mi się! Będę wyczekiwać pozostałych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać Twojego tekstu ;)
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post, już komentowałam! A blogi dziewczyn - kocham Waaas <33333333333
    Oby następny post był jeszcze ciekawszy!
    Zapraszam na recenzję "Cinder"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytasz post, skomentuj! To naprawdę miłe :)
ZAWSZE czytam komentarze - pod starymi postami również!
Jeśli spodoba Ci się mój blog - zostań obserwatorem! :)